Stylizacja mieszkania, czyli jak sprzedać mieszkanie

malowanie

fot. malowanie

Przeciętny czas potrzebny na sprzedaż nieruchomości w Polsce, wynosi ponad sto dni. Jak sprzedać mieszkanie w możliwie krótkim czasie? Dzięki niskobudżetowym metodom oferowanym przez Home Staging, nieruchomość zostanie odpowiednio przygotowana i ukierunkowana pod szybką sprzedaż.

Co to jest Home Staging?
Home Staging polega na użyciu technik marketingowych, w połączeniu ze stylizacją wnętrzarską, w celu uatrakcyjnienia oferty handlowej i skróceniu czasu sprzedaży nieruchomości. Usługa obejmuje niskobudżetowe działania wpływające na funkcjonalność, estetykę i pozytywny odbiór nieruchomości przez osoby zapoznające się z ofertą.
Odpowiednia stylizacja mieszkania jest jednym z narzędzi Home Stagingu. Nie należy jednak utożsamiać usługi z szeroko pojmowaną architekturą wnętrz.

Techniki Home Stagingu działają zarówno na korzyść osób sprzedających jaki i kupujących. Sprzedający oferują estetyczny produkt o dobrej jakości, a kupujący podejmują decyzję o kupnie, świadomi potencjału nieruchomości.

Zobacz również: Kryształowy, barowy las

Minimum wysiłku, maksimum korzyści
Bardzo często właściciele nie potrafią krytycznym okiem spojrzeć na własne mieszkanie lub dom, gdy podejmują decyzję o sprzedaży i wycenie. Nie znają także bieżących trendów i preferencji nabywców. Oferty drogich domów i mieszkań, do których nie sposób wprowadzić się bez remontu, oczekują najdłużej na swoich kupców.

Większość sprzedających nie zdaje sobie sprawy, że nawet niewielki wkład finansowy w podstawowe naprawy i wymianę zużytych elementów wyposażenia wystarczy, żeby mieszkanie lub dom sprzedały się na przysłowiowym pniu.

Prace naprawcze i aranżacyjne wykonywane w ramach Home Stagingu, to doskonała oferta dla osób, które nie wiedzą: jak sprzedać dom, oraz jak szybko sprzedać mieszkanie. Profesjonalni Home Stagerzy posiadają wiedzę o aktualnych trendach na rynku nieruchomości i doświadczenie w zarządzaniu projektami, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów.

Sending
Ocena artykułu
0 (0 głosy)