Chłopaki od i do chleba

chlebownik

fot. chlebownik

Kiedyś funkcja „chłopaka od pieczywa” przypadała z reguły synowi piekarza, albo terminującemu u niego uczniowi. Biegał, umorusany mąką, do zamożniejszych i co bardziej leniwych klientów, roznosząc pachnące świeżością bochny chleba, czy bułeczki i rogale.

Taki bread-boy był wielce pożyteczną i bardzo cenioną personą. Trudno się dziwić, że niemiecka marka Wesco, znana ze swoich uroczych retro-projektów, nadała imię Chlebowego Chłopaka swoim sympatycznym pojemnikom na pieczywo. To jeden z rozkoszniejszych kształtów, jakie można zaproponować miłośnikom kolorowej, przybranej w design kuchni.

Stworzone z wysokiej jakości proszkowo lakierowanej stali, chlebowniki BreadBoy (link) przybrały nieco staroświecką, nostalgiczną formę i bardzo charakterystyczne dla stylu retro kolory – wyraziste żółcie, ostre czerwienie, mocne róże, zielenie, czy pomarańcze. Do wyboru, do każdej kuchni.

BreadBoy, mierzący 44 cm szerokości, 23 głębokości i 21 cm wysokości, wspiera się na chromowanej, bardzo charakterystycznej podstawie. W podobnej stylistyce utrzymany został i uchwyt pokrywy. Warto powiedzieć, że chlebownik ma w tylnej ściance otworki, które zapewniają pieczywu odpowiednią wentylację.

chlebowniki

fot. chlebowniki

Kiedy BreadBoy podbił świat i rzucił na kolana kohorty miłośników śniadań, Wesco zdecydowało się na wrzucenie na głębokie wody designu kolejnej jego odsłony – chlebownik Single BreadBoy (link). To młodszy, mniejszy brat Chlebowego Chłopaka – taki, ot, chłopaczek od pieczywa albo na pieczywo. I – kolejny sukces na koncie niemieckiej marki. Młodszy BreadBoy’ek przyjął się równie dobrze, jak jego starsze rodzeństwo. Mniejszy, bo liczący sobie 34 cm długości, 21 cm wysokości i 23 cm głębokości, stalowy pojemnik na chleb posłuży tym, którzy pochłaniają niezbyt wielkie ilości chleba, bułek, rogali, czy innych wypiekanych, aromatycznych przysmaków.

Dzięki utrzymanej w stylu retro stylistyce BreadBoy i Single BreadBoy (link) będą się, zawsze i po wsze czasy, podobać. Podbiją serca pokoleń i nigdy nie stracą na aktualności. Będą istniały – o czym jesteśmy przekonani – tak długo, jak długo człowiek będzie kochał pieczywo.REKLAMAPK

Sending
Ocena artykułu
0 (0 głosy)