Luksusowe płytki ceramiczne od RAK Ceramics

płytki ceramiczne

fot. płytki ceramiczne

Produkty marki RAK Ceramics wyróżniają się nowoczesnym wzornictwem i najwyższą jakością wykonania. Firma jest największym producentem płytek ceramicznych na świecie, a jej siedziba mieści się w Dubaju. Dotychczas, produkty marki były słabo znane na rynku Eurpejskim. Niebawem można będzie je kupić w naszym kraju, ponieważ Max-Fliz zostanie ich największym importerem w Polsce.

Potęga wyrosła na pustyni
Firma RAK Ceramics cieszy się dużym uznaniem na rynku światowym. Produkcja na poziomie 120 mln płytek rocznie i sprzedaż o wartości miliarda dolarów w ciągu roku to liczby, które świadczą o popularności i zaufaniu do marki. Bogate wzornictwo i najwyższa jakość produkcji sprawia, że firma zaledwie w ciągu 20 lat, od założenia w 1991 roku, osiągnęła pozycję globalnego lidera. Przedstawiciele salonów Max-Fliz odwiedzili dubajską siedzibę firmy i nawiązali współpracę z firmą, aby także na polskim rynku ich produkty były dostępne.

płytki ceramiczne

fot. płytki ceramiczne

Współpracowaliśmy z RAK Ceramics już 6 lat temu, ale wtedy nie mieli jeszcze wielu produktów atrakcyjnych dla europejskiego odbiorcy. Teraz dzięki współpracy z najlepszymi specjalistami z Włoch wzornictwo znacznie się unowocześniło. Dziś można powiedzieć, że to, co w Europie jest przedstawiane jako najnowocześniejsze, RAK Ceramics ma w swojej ofercie już od jakiegoś czasu – mówi Kazimierz Kaźnica z Max-Fliz.

Olbrzymia różnorodność i dbałość o szczegóły
Dla RAK Ceramics ważna jest zarówno ilość, różnorodność jak i jakość produktów, dlatego płytki ceramiczne wykonywane są przy użyciu najnowocześniejszej technologii. Ponadto marka oferuje największa dostępną paletę wzorów – olbrzymia sprzedaż w 200 krajach świata zobowiązuje do zaspokojenia różnorodnych gustów.

płytki ceramiczne

fot. płytki ceramiczne

To co nas szczególnie zainteresowało, to dostępność wielu różnorodnych wzorów, które spodobają się polskim klientom. Co ciekawe najnowocześniejsze płytki znajdują zastosowanie w olbrzymich inwestycjach w Dubaju, który stale się rozbudowuje. W zestawieniu z nienajlepszym okresem dla producentów hiszpańskich i włoskich rozwój stylistyczny RAK Ceramics jest imponujący – mówi Diana Włodarczyk z Max-Fliz.

RAK Ceramics produkuje również artykuły porcelanowe, które sprzedaje na całym świecie.
Warto wspomnieć, że RAK zajmuje się produkcją także bardzo interesujących sanitariatów, które także chcemy sprzedawać w Max-Fliz – dodaje specjalistka Max-Fliz.

płytki ceramiczne

fot. płytki ceramiczne

RAK Ceramics specjalizuje się w wykonaniu płytek każdego rodzaju, w tym produkty o tradycyjnej grubości jak i płytki typu „slim”, łatwiejsze w montażu. Produkty dostępne są w dużym przekroju rozmiarów – od niewielkich elementów mozaikowych, do płytek wielkoformatowych o wymiarze 120×180 cm.

Interesujemy się szczególnie płytkami podłogowymi – gresami szkliwionymi i metalizowanymi. Oczywiście też nie brakuje popularnych w Europie płytek drewnopodobnych, ale trzeba powiedzieć, że projektanci RAK Ceramics idą własnymi torami i raczej stawiają na inne wzornictwo, w tym nowoczesne faktury i minimalizm. Oczywiście mają także technologię drukowania płytek, która w Europie jest nowością, zaś w RAK funkcjonuje już od jakiegoś czasu – mówi Kazimierz Kaźnica.

Prestiżowe realizacje

płytki ceramiczne

fot. płytki ceramiczne

Produkty RAK Ceramics zostały wykorzystane w najbardziej prestiżowych realizacjach w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i w wielkich inwestycjach na całym świecie – m.in. w Burdż al-Arab, jednym z najwyższych i najbardziej luksusowych hoteli na świecie; Marina w Dubaju, na stadionie Wembley w Londynie, stadionie olimpijskim w Atenach czy na lotnisku w Bonn.
Teraz te produkty, które zdobią najbardziej luksusowe i prestiżowe lokalizacje w Zjednoczonych Emiratach Arabskich będzie można nabyć w Polsce w salonach Max-Fliz w Krakowie i Wrocławiu.

płytki ceramiczne

fot. płytki ceramiczne

płytki ceramiczne

fot. płytki ceramiczne

płytki ceramiczne

fot. płytki ceramiczne

Sending
Ocena artykułu
0 (0 głosy)